12121212

I min handväska. Hmmm.
Svårt, eftersom jag inte är 70 år så använder jag ej handväska. Men jaja. I min väska som jag har till skolan oftast har jag.

♦ Dator
♦ Laddare
♦ Penna
♦ Plånbok
♦ Plåster
♦ Läppsyl eller liknande

Och om jag går ut eller något så har jag såklart en liten väska. Med fransar på. och i den har jag förmodligen:
♦ Mobil
♦ Plånbok
♦ Smink
♦ Kondom.
okej skojade på sista hueheueu.

Sen har jag jag oftast bag. Men i den är det ju bara tränings/matchkläder..

Och nu har jag beställt biljetter till mig och Jossan till Johnossi!
ÅÅÅH VAD KUL DET SKA BLI:D
Nu kollar jag idol. Tycker att Jay är den bättre av dom. Gillar sån röst han har, hes och mysig.
Men Minnah borde vinna så hon får den dåliga plattan med skräplåtar på. Då kan Jay köra på sin egna stil!

Allt för mig just nu. Hörs la ikväll ;D

Åhh jag vill bli blond igen.
Hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0