3 motherfucking hours.


HISSAR!

SOVASOVASOVA! Yeyeheea. Idag gick jag upp kvart över 2. Så har varit vaken i ca 3 timmar. Så jäla nice. Ändå vill jag bara gå och krypa ner i min säng och gotta mig några fler timmars sömn.

♥ Musik. Åh behöver man säga mer? Nää.

DISSAR!

Lov. Jag dissar dom inte för att dom är sköna. utan att man inte träffar alla man vill träffa. Man hinner inte. Det är synd tycker jag. Jag saknar lixom brudarna i min klass, och det är 2 veckor tills vi börjar. Och jag hinner inte. Synd är det.

 Överbeskyddande människor. Så jobbigt. Kan vara gulligt till en viss nivå. Men att vara FÖR överbeskyddande visar att man inte litar på varandra.



Ahho, klockan är 5. Tycker att den kan vara typ 12 så man kan sova. Pallar inte haha. Fan vad lat jag är.
Pusshejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0