Älskade.


Party With My Pain.
Den var sick. Helt galen. Hela golvet gungade. Galen.

Bobby.
Helk klart en av favoriterna. Sjukt tryck i hela lokalen och John var crazy. Som nästan alla andra låtar.

18 Karat Gold.
En självklarhet. Låten talar för sig själv. Ja ni fattar.

Execution Song.
Kvällens bästa. Den stämde hela tiden. Fan vad jag levde då. Perfekt.

Mavericks.
Öppningslåten och man kan inte börja med något mer träffsäkert.

What's The Point.
Snacka om att det brakade loss! Insane. Som fan.

Worried Ground.
Jag har aldrig varit med om mer mäktigare. Nästan. Att bara få sjunga med från ca 4 min på låten. Och bara vara med. Känna känslan. Finns inte att beskriva. Man är såld.

Har lyssnat på deras senaste album Mavericks 4 gånger om nu och insett att Johnossi är just nu sveriges bästa.
Nu börjar handbollen med.
Äh vafan. Jag lyssnar igen.

XOXO
Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0