Animaaal.

Har just haft en traumatisk och dagensupplevelse- upplevelse.
Jag, lisa och Jesper åkte hiss. Och det var den äkcligaste hissen någonsin. Hahaha, den stannade om man inte höll inne knappen. Och lisa har cellskräck typ, hahaha så jävla roligt. Sen när vi kom ner så kom vi rätt in i köket.
Så nu är det bevisat att vi gör vår egna mat! det bästa var ju när jesper slänger ut bästa meningen i just den här situationen.
- Aha och vart fan är vi nu då? Vart fan går man ut?
HAHAHAHA jag dog HUR mycket som helst!
Nu ska jag ha prov huehue.
Och jenny tyckte att jag skulle lägga upp någon bild jag inte hade lagt upp hhihihi.

Kommentarer
Postat av: Jeeennnnu

så jävla snygg brud, mmmmmmmmmmmm <33333

2010-12-09 @ 15:08:20
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0