Closer.

Idag fick jag inte sova mycket.. Gick upp halv 11. TIDIGT! Har lixom gått upp runt halv 2, 2 innan. Mycket rimligare på lov. (a)
Åkte i alla fall till Jönner för lite småshopping. Fick ju massa presentkort, så 2 gick åt idag. köpte ett puder, mascara och en skitsöt tröja på Gina. typ benvit med spets vartannat och vanligt. Skitfin. Hittade ej bild på den. Men ni som fattar fattar. Annars kommer det nog upp bilder från nyår sen.
Den blir perfekt till skinnshortsen. Tufft mot sött. Nice äre!

imorgon blir det inte mycket sovmorgon heller. Nopenope. Träning 11 till ett. Efter det blir det att fixa min skitjacka som inte fungerar. hoppas den blir klar till nyår!

Har inte så mycket mer att säga nu..

..mer än att jag diggar min ögonfärg ibland. I ett visst ljus är dom totalt asblå.
Så vill jag ha dom hela tiden. Som den färgen ^ fucking handsome.
Hejdåå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-28 @ 01:39:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0