*



















Vad år jag idag? Asså, sick ju. Varför vill man ens veta det?
Men men, ska ju skriva som sagt..

Till frullen drack jag nog en halvliter tropisk juice, var så sjukt törstig. Det var galet. Och en halv risifrutti. Fick inte i mig mycket idag.
I skolan fick vi potatis, schnitzel och BEARNAISSÅS. Asså det är ju mitt liv. SÅS(L)(L)L(L).
Så nu har jag asont i magen. Drack 50 liter mjölk med. Så sjukt gott.
Är nog något med mig och dricka idag. Lär ju köpa naked juice bar smoothie sen huehuehue.
Ikväll vet jag inte vad jag kommer äta. Är ju fredag, så tjockt antagligen.
Men det är ju niiice heuheu.

Nu ska vi ha Rehab med BÄSTA UNDERBARA asp. WIHOOO så himla glad blev jag nu jag vill bara DÖ!
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0