In P-A-I-N!!!

Har så sjukt ont nu. uch vill slänga armbågen i vägen och bara få en ny. Blääääääääääääääää.

Och det var så kallt i vårat klassrum så vi fick gå upp till entrepenörerna och sitta där. Det är ju varmare i alla fall, men jag fryser i alla fall. Och är sjukt trött, så sitter och lyssnar på aslugn musik. Och Lisa ger dissen till skolan idag, så har inte kunnat arbeta typ. KUL.
Fan pissbajs dag.

Igår var jag hemma hos min syster lite, vi gav våra föräldrar en vet inte vad jag ska säga haha. Den var sen från förra julen och tidig för denna julen. Men dom blev gladad och det äre ju huvudsaken. :)
Och eftersom internet är totalt efterblivet här så funkar det inte att lägga upp bilder. Så ni får dom ikväll.
:)

Kommentarer
Postat av: liss

pluttinuttisnuffi då ;) nästa vecka tar vi det. då ska vi göra hela arbetet och jag ska gottgöra dig ;) <3

2010-12-02 @ 13:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0