JENNY IS IN THE HOUSE JAAAO


detta är den charmigaste & finaste bilden som någonsin tagits på mig dåva.
jag tänkte gästblogga lite här på fillepilles välkända blogg & hoppas nu efter detta att jag
får massa besökare också & blir lika känd som hon (a) hihiihihihih.

men iaf, det är exakt 1år sedan jag började i felicias klass nu - lillebror ♥ omg, det är det
fucking bästa jag någonsin gjort. fick träffa denna awesome bruden ! ni som läser vet ju
vilken skön brud hon är alltså, helt flippad.

här är min snygging då. eran bloggerska ♥ just nu sitter hon & nördar satan framför
the sims 2 på min dator. människan älskar att bygga hus, kanske borde bli arkitekt (stavning?)
vi är ca 10 stycken i klassen idag, rätt lamt men ändå mysigt. hälften av oss funderar
på att skolka sista lektionen med asp nu med, dålig stil asså!

det var ju disco i klassrummet innan med då, basen på max & goa låtar från pille's dator.
totally awesome! vi var coolast på våningen. fast.. det är vi väl alltid? svar: mjaa.

ne nu ska inte skriva mer, men kommer nog tillbaka snart igen :) hihi.
ville bara säga att jag älskar felicia robertsson, min brud ♥ puuuuuss
http://jennyhellstrom.blogg.se hihi, där hittar ni mooooi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0