lite smått panik!

Jaaa jag har massa med panik! Känner att jag inte hinner med allt jag vill göra!
Måste hinna köpa klart alla julklappar, hitta en snyggsnygg top till nyår. Blöööö. Usch!

Ajaaa, palla bry om problem. Idag ringde något kioskmongo till mig med dolt nummer.
jag: Halåå???!?!?!!?
mogen tjej: Asså vem är du, du har ringt mig skitmånga gånger. JÄVLA HORA.
Jag: Aaaah okej hejdå.
Man ba, KUL LIV?!?!
Pallar fan inte sånt här. Serri surar ihop totalt. För hur mogon kan man vara lixom?

Och nu då?
Sitter hemma, lyssnar på Flipsyde och väntar på att klockan ska bli 7 så handbollen börjar och Svergies damlag krossar Frankrike! Hoppas vi. :)

Meeen skriver ikväll!
Puss så längee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0