lö stadaaa.

Aop. Varit i staden en sväng med päronen. Mysigt var det. Donken på det med. HAHA. Flashbacks typ från när man var liten. "jag är  hungriiiig", "men fillan, du har precis ätit frukost!"... ah tjock var man!

Och imorgon är det julafton, och jag har noll julstämning. Det är konstigt. Känns som vilken vanlig dag som helst. Sen vet jag inte vad jag ska ha på mig heller. Jul är ju oftast rött. Men iår bryter jag mot lagarna huehue. På nyår ska jag inte ha klänning lixom. Vem säger att jag ska ha rött på mig imon? NE INGEN. Funderar på klänningen jag köpte i grekland. Och min filt som jag kallar det med fransar på. Varmt och skönt, och snyggt kan jag tänka mig.

Och dagens bästa. Pappa rotade fram mitt Roller Coasterspel. Har lixom suttit på youtube hela veckan och kollat på bergochdalbanor. Då är man beroende. Så nu kan jag göra mina egna banor och åka med! = jag har inget liv?
Men vafaaan, det är ju en hobby. Typ. Älskar bergochdalbanor. Bäst är det. Fort ska det gå!

Och nu ska jag "sova" huehueuhe.

Jag och Lisapluttan. Hahahaa. Hon är en pingla. Den bruden. :*

Kommentarer
Postat av: liss

aaw, snuff! :D söt äru!

vi är värsta pinglorna. love u. <3

2010-12-24 @ 08:48:46
URL: http://babicake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0