MIN dag.

Yeeeah. Dag 6. Min dag..

Började med att gå upp vid halv 7. Åt frulle med mamsen och papsen, sedan körde min far mig ända till Nässjö.
Handboll hela dagen vart det. Dömde 2 av 4 matcher i JSM (junior-svenska-mästerskap). Riktigt rolig grupp med Nässjö, H43, Göksten och Kroppskultur. Dom matcherna jag dömde var iofs inte superjämna, men ändå bra handboll på en nivå. En match, Kropps-H43 kunde varit låg elitnivå. Och då är dom i 92-93 ålder. Jävligt roligt att se!
Fick även träffa världens bästa mitt9 som spelade i H43. Hon blev utsedd som världsens bästa mitt9 i UVM i brasilien tror jag det var? Riktigt grym tjej som jag hoppas går långt!
Så ja, jag tjänade en bra peng på det här. närmare 1000 faktiskt. Fett go lön för ett roligt "jobb".
Efter det tog jag tåget hem, och nu har jag varit själv hemma. Underbart! Bara chillat och tagit det lugnt.


Och känns som jag inte lagt in musik på ett antal dagar. Så här får ni lite nytt!



Whenever.

Don't Stop The Party.
Det goa börjar vid 2.15 så rekomenderar att spola till 2.00.

Hehuehue, nu orkar jag ej skriva mer. Ska kolla om det går något gött på Tv.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0