my dreams.

Ehhh? eeh? eh ah? men visst?
ska dra min realistiska och orealistiska drömmer då. Alla har ju någon dröm som aldrig kommer existera.

Realistiska.
Min dröm just nu är lätt att flytta hemifrån. När jag blir äldre vill jag flytta till en annan stad. Typ Göteborg, för älskar staden. Vill även ha ett bra jobb som jag är intresserad av. Vill ha kul i livet.
En annan dröm är att komma iväg till ett varmt land med mina klasskompisar.
Och självklart hitta en pojk..

Orealistiska.
Gå på en resturang, ojoj där satt visst en ASKÄND fotbollsspelare, t ex, Messi. Love at first sight. Jag flyttar till Spanien, blir fotbollsfru. Får vara hemma och fixa och sånt tills min man kommer hem. Vi chillar satan, han visar sin ännu vältränade mage. När han tränar går jag och shoppar mina armar fulla med kassar. Går in i min walkincloset och funderar på vilka av mina ca 500 par skor ska jag ha ikväll när min baby spelar match?
Ah ni fattar...
DET hade varit höjden av livet.
och ett + i kanten på det, så hade jag blivit känd för att vara coolast i Spanien. Asså no shit. Satan vilket liv. ujäää.

Nu äre så här vaaa. Att vårt internet buggar satan här hemma. Så vet ej hur bra uppdatering det kommer bli. Därför har den sugit på senste dygnet..

Kommentarer
Postat av: FUNGI

gillar din orealistiska dröm. så du vet det. (särskilt skodelen)

2010-12-16 @ 22:48:06
URL: http://delfinbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0