NINE!

Min tro.

Vadå tro? Jag har ingen tro. Är varken kristen eller ickekristen. Jag vet inte vad jag ska tro på.
Ödet? Det blir nog det i så fall.
Självklart tänker man ibland hur allt kom till och varför det är just så här och lalala.
Vissa säger gud andra tror på Big Bang.
När jag var liten trodde jag att det blev något sjukt fel i en dinosauriers ägg. Och en människa kläcktes.
Det var ju min teori då. Men varför skulle den vara fel, okej den är sjukt störd. Men ingen INGEN vet hur allt kom till. Finns inga övre krafter hos somliga personer som ba "Joo men jag kan prata med andar/gud och dom sa att det var så här." Vadå tror ni på det eller? Dom är ju typ schizofrena inget annat.

Nää det här med tro tycker jag inte om. Men jag tycker inte illa om någon säger att dom är kristna eller har någon annan religion. Men bara dom kan komma med några konkreta svar någon gång! Det enda vettiga dom kan svara är "står i bibeln" eller "det är så." Naah, hur vet ni att bibeln är sann då? Ingen kan veta det.

Jag vill inte låta negativ till någon tro, men det är så jag känner.
Om jag skulle tro på någon religion så hade jag velat vara Hindu.
hueheu fatta vad chill och typ avguda kossor, tro att man får ett andra liv efter döden. Dom kan lixom inte ens döda en skalbagge på vägen. måste ju gå grymt sakta med bil hueheeu.


Kommentarer
Postat av: Jeeennnnu

din teori om ägget & människan låter inte störd alls om man jämför med dom som tror på att det var en gubbe som skapade två liv utav lera? ;)

2010-12-08 @ 20:02:18
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0