OJOJ!

Glömde totalt att jag har blogg.. hueheue.
Meen i alla fall idag är det dag 7 på min lista.



Well well well. Det här är Linn, Ananas, Bajs, Mongo, Bästa, Cpbarn Appelkvist. Ja, smeknamn finns många av.
Det här i min absolut bästaste bästa vän!
Ibland tror jag att hon är mentalt instabil, eftersom hon inte har några spärrar alls. Vilket är både bra och dåligt.
Vi började egentligen umgås i nian innan det visste vi nog bara varandras namn.
Nu är vi oslagbara. Allvarligt, ingen är som vi. Ena minuten kan vi bara ligga och sova/slappa, nästa får vi rycket.
Båda är spontana, så nästan allt vi gör är spontant. I somras drog vi t ex till Götet dan efter jag hade ringt och frågat om vi skulle dra. Snabbt!

Tjaa, vad har jag mer att säga. Linn är ganska galen uttav sig. Hon är extrem mjölkälskare. EXTREM.
Musiksmaken är annorlunda som hela hon. Kent och Crystal Castles är favoriterna. Hård electro går väldigt bra för sig också.
Hon har ett skratt ingen kommer nära, som bara smittar av sig.
Rentav, hon är min närmsta vän, och ingen har kommit närmre mig.




Hon är ej normal.
Men jag gillar det.
Sjukt jävla mycket.
Loveya my bitch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0