ponielegs.


Hissar!

· Ponieskorna. Asså jag gillar dom. Stora klumpiga klackar med underbar platå. Fatta vad fint med dessa vita till bruna ben, en blommig kjol/klänning. Åh så hima gulligt!

· Nyår. Har en känsla av att det kommer vara en underbar nyår iår! Med underbart folk. Mysigt kommer det vara!

· Mellandagarna. Perfekt för oss smålänningar. Snåla som vi är med. Och sen kan man verkligen fynda! Det älskar jag. Sen är det bra för alla som lever på studiebidraget med!

Dissar!

· Bussar på vintern. Ingen kommer i tid, alla är kalla. Och smutsiga. Menar, hur jävla svårt kan det vara att komma i tid? En bil kan åka "normalt" även fast det är lite snö på marken, varför kan inte bussasen också göra det. Igår hade jag sånt PMS så var på väg att skrika "JÄVLA HORBUSS" på bussen.

· Mellandagarna. Okej men dubbelmoral? Men finns ett minus med mellandagar. Och det är att varenda människa ska ut och röja i stan. Gudars, hatar att tränga mig och känna mig inträngd. SÄMST!

· Min jacka. Den är skön och allt, mysig, snygg. Passar till allt. MEN dragkedjan.. come on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0