press to the limit.

Körde slut på mig själv idag. Vi hade bodypump.
Äckligt jobbigt! Men så jäkla skönt efter. Känns att hela kroppen har fått sin genomgång.
+ att man borde plugga matte.. Har ju faktiskt nationellt imorgon, sista skoldagen. Men kul lixom.
Men jag är sjukt trött, blir nog mest kolla igenom allt. hehuh.

Imorgon slutar jag skolan!!!
HAHAHA FUCK YOU ALLA SOM GÅR KOMUNAL SKOLA! FUCK YOU!!!!
Efter avslutningen tar brudarna i klassen sin traditionella fika, efter det blir det att kolla till Jennys nya bebbe Zeke. Mongolid katt typ. Men SÅÅ gullig. smälter ju nästan. Hoppas han är minst lika störd IRL som han är på bilderna.

Hoppas den är lika skelögd som det ser ut.  då kommer jag garva. (a)

Hahaha så JÄVLA SÖT!

Söt är den välll. Och jag ska mysa sönder med den hueheuhe. Ska bli andramamman.
BRRP!

Kommentarer
Postat av: Jeeennnnny

haha, gullet då (a) ni f¨år mysa & leka med han massa imorgon så han är trött sen på kvääällen :* haha, han är inte skelögd :( men den jävel har tryckt på ngn knapp på min dator så allt är åt helvete fel, ni får försöka hjälpa mig med att få tillbaka de som det ska vara (a) längtar tills imorgon <3333333333333333

2010-12-20 @ 20:13:06
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: Jeeennnnny

och jag kan lova dig att han är 1000gånger mer störd än på bilderna ;) <3

2010-12-20 @ 20:13:58
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0