rubrik?

Ey yoo!
asså, jag vet inte vad jag ska skriva. Så jag skriver väll om allt och inget.

Först var jag tveksam till Linkin Parks nya album. Ni vet att jag gillar dom? Okej bra!
Men nu när jag lyssnat lite, det är fan bra. Kanske inte lika bra som deras gamla album. Men det är ju inte kasst och det är bra annars hade jag lackat..

Och sen är det en tjej på A6 donken, som har GIGANTISKA läppar!!! Omg, måste ju sprutat i skit i dom, som kissie. I alla fall, ser skitfult ut.

Min Daimpåse som har stått här jämte datorn i en vecka är snart slut. Vad ska jag sitta och käka på nu?!?! Får la hämta min Nutellaburk i köket..

Varför är Nutella så onyttigt för? kan dom inte göra så allt det goda i livet blev nyttigt?

17 år är en ovesintlig ålder. Onödig och skit. skippa den och bli 18 dirr.

Är fruktansvärt dålig på att hålla koll på min mobil. Undrar faktiskt vart den är just nu..

På fredag ska jag få tinitus igen. Längst fram på Johnossis konsert yuppyupp

I love CoCo - Ceasar (diplo remix) är något av det chilligaste jag hört. Grym.

Tycker inte Jay skulle vunnit Idol. För om han hade kommit 2a hade hans skiva blivit sjukt grym. Nu är ju låtarna förinspelade. Så dom lär ju vara kassa. Skitpowerballader skräp för fan.

Vem kom på touchsaker? Det är ju hur imba som helst!

Att sova är underskattat. Antagligen det mest sköna som finns.


Och med denna fula bild säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: liss

ahahaha. mc donaldsbruden in my <3.

och spara nutella till mig vafan. har mens och är allmänt suuugen på onyttiga saker. som alltid. (a)

2010-12-15 @ 20:31:52
URL: http://babicake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0