sunday night.


Nya veckan imon då. En vecka kvar till lov på tisdag. Fan vad göttttttt.
Imorgon är det ju Lucia, har inget bestämt, blir väll säkert något slags firande på skolan. Sen inget mer med det.
På kvällen blir det träning, andra för dagen. det är nice!
På tisdag, skola och inget bestämt. Kanske plugg? HAHA. dagens skämt.
Onsdag, endast 2 träningar. Ska gå bort till Ryhov och se om det funkar att praoa där. Skulle vara skitkul!
Torsdag, chilldagen. Kommer antagligen bara slappa och så. Kolla julklappar typ?
Fredag, skola och träning på kvällen.
Och sen helgerna är ju alltid kul att se vad som händer. Men kommer i alla fall spela mot Skövde, och är sjukt taggad redan. Förra gången spelade vi 37 lika mot dom. Och då ska vi fanimig vinna! finns inget annat på kartan.
Och döma 3 matcher, så lite extra kirr i kassan. ;)

Någon dag ska jag gå på stan med Felicia, som jag var med igår. Vi hade det skitmys! så det var skönt att träffa henne igen.
Träffade även några sköna killar som inte var speciellt nyktra haha. så vi gick lite med dom och sen åkte jag buss med dom till Juneporten. Gött med roligt sällskap haha.

Nu ska jag snart bort till hallen och ska döma en match. Efter det ska jag upp till Linn så ska vi planera resan i sommar! 198 dagar kvar nu. Om det blir det datumet! TAGGGAR!




Felicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0