Tjulululu!

Sov som en guuuud till 10 i ett idag. Det behövdes ju kan man ju säga!
Idag blir det bara chill. får se på kvällen, natten är ung lixom.
Nu ska jag i alla fall till farmor och äta mat, mysipysi.
Efter det ska jag träffa Felicia nr 2 så ska vi sätta oss och fika och snacka. Har ju inte träffat henne på riktigt på sjuktlänge!

OCH här är några sköna datum i mitt liv!

17 Dec, Johnossi live i Huskvarna med Jossan.

24 Dec, julafton för er som missat det.

31 Dec, nyår med stört sköna människor i år! Kommer ha svinkul!!!!!

199 dagar, Grekland med Linn och BB. FAN VAD UNDEBART!


Det här är antagligen den bästa bilden jag vet. Den är så himla underbar och snygg heheeh.
Men det är blondisarna som ska till Greket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0