Whenever.

Jag längtar extremt till nyår! Det lär ju bli så jäkla fett.
Jag ska vara med nästan alla som var med på midsommar, alltså brudar i laget, grabbar från Hallby och några andra som inte spelar handboll utan fjollboll. Eller ingen sport alls. Hehehiei.
Aja, JAG ska i alla fall ha skitkul.


Och jag längtar till sommaren nu med. Så man kan köpa slappa kläder, inte stickat eller varmt och blää. Pallar ej sånt. Usch. Nää, ge mig sommar och jag blir lycklig nu!

Och Grekland självklart! ÅÅÅH. Det är så himla underbart där. Dit vi ska, Zakynthos. Håhåhå, och iår ska BB med ocksåå. Så det blir davorit i repris att gå på strippklubben! OJA! Big yesyes. Fast hahah, killar måste ju hänga med in. Annars kommer ju alla tro att vi är lesbiska...?

Jag och John. Saknar grabben. Inne på strippklubben är vi med hahahha!
Jajävlar, vi ska ha MINST lika kul på denna resan. Annars dör jag.
Btw, tycker ni att jag var lite brun på bilden eller?!
Nu är jag hungrig.. Igen........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0