whopwhop.

Har ej varit hemma idag. Åkte vid 9 in mot staden för att sedan åka vidare mot Alingsås och Hemsjö för att spela match. Efter det åkte jag och pappsen och ställde oss ute i det mindre sköna vädret och tog betalt för parkering. Jönköpings stolthet HV71 spelar ju idag. ;)
Men nog om det nu.
För det är ju dag 5 idag!



Det beror ju helt klart på vilken kärlek man menar. Enligt mig finns det olika "sortes" kärlek.
Den man har till sina syskon, sån kärlek man visar på ett speciellt sätt. Man man vet ändå att någonstans så har man sin syster/bror närmre än vad man tror.
Kärlek till vänner, man vet bara vilka man litar på och inte. Det är ju magkänslan. Och dom man har närmast, dom älskar man verkligen. För man litar så enormt mycket på dom.
Kärlek till sina föräldrar. Även fast man bråkar ibland som satan, så är det ändå alltid dom som står upp för än, stöttar än i jobbiga situationer. Det är dom som alltid finns för en.

Sen har vi ju den kärleken jag hoppas alla kan finna. När man känner en sån underbar känsla i magen, då det bara pirrar och man inte kan sluta tänka på en viss person.
Utgår från egna tankar nu om ni fattar det.
Det är en galen känsla. Det är som man verkligen svävar genom dagarna. Lycklig rakt igenom.
Den är svår den känslan, när man är kär. Riktigt kär. Och man inte får svar tillbaka. Men det är ju bara att kämpa. För det är det verkligen värt senare.

Kärlek är när man känner sig älskad tillbaka. När man har någon man kan prata allt om, känna sig så underbar så det inte finns. Allt är perfekt. Självklart har man svåra stunder, men det är då kärleken växer sig starkare. När man klarar sig igenom skiten.

Det är ett stort ord som innefattar så mycket.
Älska dom, och dom kommer älska dig tillbaka.


Min kära syster och jag.


Felicia.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0