Dag 1.

Som ni nog har fattar heter jag Felicia Kajsa Robertsson. Är 17 nu, fyller 18 den 5 oktober. Så det är ju sin tid kvar. Är 163 cm "lång" och trivs i det. Skulle väll vara kul att vara lite längre, men men.
Har blåa ögon, isblåa i ett visst ljus, gröna ibland. Det skiftar. Är just nu brunhårig, var blond innan. Vet ej hur jag ska göra..

Jag spelar handboll, endel. Tränar minst 5 gånger i veckan plus 1, 2 eller 3 matcher på det också. Är även med mina vänner väldigt mycket. Har många nära vänner men ingen är så nära som Linn. Just nu är hon det bästa i mitt liv. Självklart har mina brudar i klassen en grymt stor plats i mitt hjärta. Många killkompisar med som jag kan snacka mycket med. Litar på er alla till hur många tusen procent som helst!♥

Jag går på John Bauer gymnasiet i Jönköping, inriktning Hälsa/Idrott. Min klass heter Lillebror är är bland den sjukaste klass jag varit med om. Men fan vad jag trivs. Känner att jag verkligen har hittat min plats i gänget.
Vi läser lite annorlunda ämnen som pedagogisk ledarskap, psykologi, näringslära och rehab/habilitering.

Som person kan jag säga om mig själv att jag är en glad och trevlig person. Inte så värst blyg av mig, jag bryr mig inte så mycket om jag säger något som någon hör. Älskar att göra spontana saker, så är ganska spontan av mig. Jag är nästan aldrig sur/ledsen elelr negativ. Men kan vara ganska lipig på filmer, om jag inte får som jag vill eller om man säger något fint.

Såån, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer om mig själv, nu vet ni ju lite mer om mig.
Och det är väll bra? :)

Kommentarer
Postat av: Rasmus awesome

jag skämtar inte jag sökte på de här och hitta din blogg. var sur som fan och ville överbelasta skiten ur datorn xD "överbelasta datorn jaeveln fort som"

2010-12-27 @ 03:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0