GAMEDAY!

Gick upp vid 8. Dömde en galen match med Lizen. Det var kul, men tufft med alla glåpord som haglar över en.
Men jag bestämmer ju på plan, så det är ju laget som råkar illa ut. heheh..
Nu snart ska jag ta bussen in till staden, möta upp Jossan och Louise. Vi ska gå till Clara's och ta en fika och snacka lite om nyår innan vi samlas för match. Kanske att vi hinner se Hallbys dam med. Hoppas på det, få se Jonnis spela.

Är så jääävla pepp på match. Inte spelat på 2 veckor. Så nu jävlar, ut med all energi. Och jag hoppas ni kommer och kollar! Idrottshuset kvart i 6. helveetteee vad jag ska kötta!
Gör en ny skiva med till uppvärmning, hoppas den blir något att ha. Ingen ny musik har ju kommit upp typ ju.
Det är ju inte jättekul.


Den här ska ju med i alla fall. Så damn bra!
Nicole Scherzinger - Poison.

Ne nu ska jag dra mig mot bussen! Hörs sen :D
Pusss
Felicia

Kommentarer
Postat av: Jonna

Aw vad gullig du är fillan :) haha lite efter men har inte hunnit läsa din blogg. Puss!

2010-11-24 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0