Complicated part II.

"Endel tjejer aso... Vad är det för fel på er?"

Nej, men vad i hela fucking världen gör man åt det?
Jag mår illa av det. För jag vet väll om att det är fel.
Och jag lägger skiten på mig själv. det är så jag gör.
båda gjorde fel. Och jag lägger allt på mig själv.
För ja.
Det är så jag gör. så jag gör för att vara "stark".
Jag vill att alla andra ska må bra, jag skiter i om jag mår piss. bara alla andra mår bra.
Så jag lägger allt på mig nu. igen. som alla andra gånger.
Jag trycker ner mig själv, utan anledning och vetande.
Och jag mår inte bättre utav det.
Men det är så jag gör.
Det är så jag är byggd.


Felicia.

Kommentarer
Postat av: Jeeeenny

<3

2010-11-19 @ 11:42:32
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0