jagärenhärmis.

Gör som Lisa.
5 Saker ni ej visste om mig.

Jag skrattar åt allt. Skriver haha hela tiden typ?



Jag älskar vatten, speciellt i utlandet. Det är himmelriket.


Min största fobi är antagligen clowner. Jag klarar verkligen inte av dom.


Om jag kunde, skulle jag köpa skor hela tiden. Skor är min svaghet.


Gillar att åka buss, speciellt när det är kallt ute och bussen är skön. Bryr mig inte om det tar 10 min extra. Det är bara gött.

———————————————————————————————————————————————————————————

GODMORGON!
Sitter och kollar Americas Next Top Model. Och kollar lite trailers på tuben.
Just nu vill jag se Devil och Piranha. Bara för att dom är lite äckliga. Men pallar ej något jävla smör. Vill ha action och sånt!


Devil.


Piranha.

Har inget att skriva nu.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0