närmanintevetvadmanskaskriva.

Igår vet jag ej vad som hände. Fick sån sjuk näseblod!
Asså det var ju inte lite heller. misste väll 2 dl blod HAHA.
Nee men jag hatar det. inte blodet i sig, men att det rinner i halsen. Då spyr jag typ.
Sov till halv 11 idag. Sånt får man faktiskt göra när man är ledig. tycker jag.
Precis kollat gamalt avsnitt på Grey's. det är ju så himla bra åååh jag dör hihihi!

Okeej, och julsnart med. Så mysigt, vill inte att snön ska försvinna nu. en vit jul hade inte suttit fel. Palla slask!
men det räcker med snö nu. man kan ju knappt gå ute..
Och jul= julklappar!
Det jag mest önskar mig är en kamera. Det skulle ju vara underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0