newsnewsnews!

Kilade lite på stan som sagt.
Förra torsdagen öppnade New Yorker och Diechmann sko här. Och det är ju gött!
Men nä vilken besvikelse New Yorker va, hittade typ en tröja som kanske var användbar, ett par pumps jag verkligen gillade, ett par andra skor med grym träklack som jag avled på. Och underkläderna. Ja det var väll det. Trodde det skulle vara något att ha, men får hoppas att vår och sommarkollektionerna är bättre!

Sen gick jag in på Diechmann.
Aee köttfifan vad jag dog!
Vilka snygga skor! ALLT ALLT ALLT! utan kärringskorna då. Men åhgud jag ville bara köpa! Kliade satan i fingrarna.
Så då gick jag ut innan jag drog upp kortet.

Tur att man kan gå in på Monki och lugna ner sig. Testa några sjuka kläder och sen gå ut nöjd.
Gick faktiskt från stan utan någon påse! Inte varje dag.
Men måste ju spara till julklappar..

Sen blev det träning, lam sådan. Stack sen till min syster och hennes pojk som bjöd på god mat, fruktsallad och lite filmer från Kina och Thailand. Mysig kväll!
Imorgon tjänar jag lite pengar! GÖTT.
Och nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0