Nyttiga dagen!!!

Började ju i alla fall med en bra frulle. Äggmacka, de e najs.
Sen spårade det ju gaaanska rejält.
Efter att jag hade varit hos min syster, då stack jag till linn. Middagen bestod av kladdkaka.
Sen innan träningen så blev det faktiskt frukt?!?
Mm,  sen skulle vi springa runt munksjön. Men hallå, jag var trött kanske?!?
Så gick med sara till Konsum, hon köpte panpizza, jos och chips.(chips är en självklarhet om man är med henne.)
OCH en chokladbit med såklart, så vi satt på Junedalskolan och åt den.
Långa kilometer sprang jag idag!
Men jag var trött.
Så nu sitter jag hemma, tjockare än vanligt. de e najs.

Och snart komma LISA heeem! Saknar mongobarnet. Och Jennybajs, och alla andra i klassen!
Och imorgon ska jag nog fixa biljetter till Johnossi den 17 Dec till mig och Jossan. de e najs.

Men så typ sova snart. Hallå, jag är trött?!
Mmm, justeeee.
Chilla stadigt boyyz and brudz, ta det easy i sängen!
Pusss
Felicia.

Kommentarer
Postat av: Jeeennnny

saknar ju dig med, bajsfillan.

2010-11-01 @ 23:56:31
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0