real life

Jag har levt några dagar utan internet hemma. Och det är ju inte speciellt kul ska jag säga er!
Så det rekomenderar jag ej.
Och uppdateringen har ju inte varit på topp så att säga. men nu vet ni varför.

Idag så åkte alla lillebröder och trollisarna (ja, vara klasser heter lillebror och trolloxen, något fel med det?) till sportlife där Emelie och Emma körde ett brutalt bodypumppass med oss. Eller alla andra utan mig typ.
Hade verkligen velat köra skiten ur mig själv. Men kanske inte är det lättaste när man antagligen har en överbelastning i armbågen. så det är ju inte speciellt skönt att lyfta massa vikter med det. Nejnej.
+ ont i halsen på det.
Jaa, åhgud vad kul det är med vinter!
Alla bara klagar, men för i hela helvete. DET BLÅSER LITE GRANN!
Har ni inte varit med om blåst innan eller? Och bara föra att det råkar vara lite kallt ute med så klagar man ännu mer! Man klagar då fan inte när det blåser lika mycket på sommaren. Bara för det ska jag göra det, börja klaga på blåsten i sommar i stället.

Skojar..
Men som sagt, en skadad Felicia är en mindre glad Felicia. Men ska försöka vara glad här i alla fall!

Sååå PEACE OUT!

Felicia

Kommentarer
Postat av: malin

ja filliiiis:D hon är så jävlaaaaaaaaaaaa rolig & stöööööööörd ! hihiihihih

2010-11-24 @ 23:53:16
URL: http://jakobssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0