Sjukdom?


Vad snackar bruden om? Allvarligt. jag har la ingen sjukdom. jag ser mig själv som speciell.
Endast speciell. kanske har damp ibland. men det är ingen sjukdom i mitt huvud?
Eller nää, jag får inte damp. Jag går lös.

Kom hem vid 9 ungefär efter träningen. Gick och duschade. väl i duschen fick jag ryck på mig själv för jag hade glömt Grey's Anatomy. HUR DUM ÄR MAN INTE! Så drog sen feting snabbdusch i slutet, drog på mig handduk i håret och runt mig. Satte mig i soffan och blev fast där. jag hann inte ens torka mig = blöt soffa.
Men det var ju inte mitt fel, asså om pappa hade kört snabbare hem hade detta aldrig hänt..

Var lite hemmafru idag igen. As usual. är ju det hela tiden! Säger ju att det ska bli mitt liv. gifta mig rikt och bli hemmafru. de e najs. Som fääään.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0