Stay with me.



Lov är det. himla gött.
snacka om att det behövdes, så trött som man är. somnade halv 2, vaknade halv 12 av att Linn ringde.
frågade om jag ville jobba, men nää. jag orkade inte. tänkte ju jobba med mitt egna jobb, sen såg jag att jag inte kunde det.. PISS.
Och ska baka bullar sen med. får ju se hur det går. Jag är ju grym och så, men inte när det gäller bullar.
Bättre att göra kladdkaka typ. de e najs.
Så här ser nog mitt lov ut!

HAHAHA FETT FUL! men man vill ju vara som alla storbloggare. HALLÅ?!
Denna veckan blev det inte mycket träning. men ibland behöver man sånna veckor så kroppen får vila.
blir nog att följa med mamma ner till Sportlife på torsdag, så man gör något i alla fall. Men erkänn skön vecka!

Nu ska jag nog börja baka bullar maahiehieie.
Kyyss!

Kommentarer
Postat av: den bästa frida

men lördag då? hos du vet vem? :D

2010-11-02 @ 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0