Svart eller?

Faan, det är ju  mörkt vid 4 typ? Hur ska man orka dagarna då? Hinner ju inte ens hem från skolan innan det är mörkt. USCH! Tacka vet jag lampor. (a)

Ahh snart är det träning igen. Sprang runt rocksjön i morse. åkte till linn och tittade på Dodgeball. Schöön film. Yeah. Sen gick vi hem till mig och lagade mat. Helt sick vilka hemmafruar vi är! Och nu pluggar hon och jag slöar sönder. De e najs.
Om 10 ska jag dra till bussen. kommer somna på den. Så missar man träningen. Skön vad gött. Eller nää, vill ju träna. taggar ju beach 11!!!
Och Btw, här har ni min humor. kollade på den i gårkväll vid halv 12 typ. SHIT vad jag dog!!!

Ah det är helt sinnes hur underhållande en unge kan vara.
Tycker hon liknar LISAMOBERG. eller kanske har fel. vet ju inte hur hon är utanför skolan. ;)

Love.

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahahhahahahahahah videon :D

2010-11-10 @ 17:37:57
Postat av: liss

HAHAHAH. jag och till och med min mamma skrattade sönder. sååå jävla go. tycker hon liknar dig mer fillan... brunt hår... exakt samma damp.. och precis samma sjukdom!? :D

2010-11-10 @ 18:05:01
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAAHAHHA bästa fills, vi har fortfarande samma humor! xD gaaaaalet vad jag garva .. xD

2010-11-10 @ 19:05:41
Postat av: PALLE:D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHAHAAHAHHA bästa fills, vi har fortfarande samma humor! xD gaaaaalet vad jag garva .. xD

2010-11-10 @ 19:06:17
Postat av: Jenny Larsson

HAHA OMG!!! lätt roligaste på länge! katten flög upp när hon tjöt till! xd hahaha

2010-11-10 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0