Svart, vitt och allt däremellan.

Sitter och lyssnar på Daniel Adams-Ray nya. Underbart är ordet! Han fångar mig direkt.
Det här är extas, underbart. Svart, vitt och allt däremellan. Färgsprudlat, lycka.
Kärlek.

I onsdags då gick jag upp innan månen hade kommit ner och stjärnorna fortfarnade lös. Fixade mig, åt frukost med mamma och gick sedan till tåget. Mötte upp Linn och hennes mamma och tågade emot Göteborg.
Väl framma, blev det shopping, mat och lite turistinformation. Menar, Buttericks låg ju helt åt helvete. så klart, turist som man är så måste man ju gå dit. HAHA, dom måste ju tro att man är dum i huvudet.
På väg hem, med ett par påsar i händerna och trötta fötter, bytte vi om på toaletten till lite festligare, hoppade av i Jkpg istället och ställde oss i en lång kö in till 8glas. Men det var det ju värt! Fest och dans till klockan 2. sedan hem och vila fötterna.

Torsdagen, gick ner till Sportlife med mamma och drog ett svettigt gympass. Hima skönt är det! Fick även ett cpryck och städade mitt rum, alltså dammade och dammsög och allt! Duktigt av mig!
Idag Friday. Ska snart ner till ica och köpa godishalsband och något rosa. För ikväll blir det lite lagfest/halloween.

Ja ungefär så här ser det ut just nu.




Lilla Lady

Förlåt Att Jag Aldrig Sagt Förlåt

Himlen Luktar Plats

Gryningspyromanen

Bara några av Daniels album. SÅ HIMLA UNDERBART!
Finner inga ord.
Jag avlider lite grann.

Och är han inte lite sådär puttinuttigull?
Jag vill ha han som storebror. hihihihhhih.

Men ska äta och sånt nu vavava. Tagga kvällen!
Kommer bli super.
Puss
Feliciaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0