this is not the end.

This is not the beginning.

Nu ska jag jävlar ta tag i mitt liv. Lite halvt i alla fall. Varje kväll, minst 50 situps. Jag ska fan märka skillnad nu.
Fifan.
Och ja, det snöar ute. vilket är världssämst, eftersom den inte stannar på marken utan bara bli blask och äcklig.. USCH.
Så blåser det ju nått så in i med. ännu värre. man kan ju inte vistas ute..
Imorgon börjar jag 10 slutar halv 12. Lovely. Endast träning i skolan, så det är gött.

Linn kom hit idag. Vi hyrde film, Frozen hette den. Den var riktigt bra, rekomenderas nu i hösten!

Sen moppade vi balkonggolvet. Det var ju snö där.
Så en helt normal dag med mig och linn.

Imorgon lär hon ju komma hit igen, så blir lite plugg och chill.
Nu ska jag krypa in under mitt varma täcke. ibland önskar man att man kunde sova längeeee.
Dagens fundering:
Hur gör björnar när dom kan sova i typ månader i sträck? Ge mig den superkraften nu tack!

Felicia.

Kommentarer
Postat av: FUNGI FÖR FAN

moppa balkongen är livet!

2010-11-10 @ 14:10:27
URL: http://delfinbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0