Tjululululu.

Haft en awesome helg!
Tjänat 250 spänn.
Hade en superkväll i Lördags.
Och idag masa handboll.
Redigt nice!

Tulda och Johan kom förbi nyss och hälsade på en ensam Felicia. Och nu sitter jag och kollar på fotboll.
Inter - Milan. GÖTT ZLATAN!

Och imorgon får man skjuts till skolan. Det är ju ganska sjyst.
Och är sugen på pepparkakor med. Har det hemma, men orkar inte röra på mig hehehe. ;(

En fruktansvärt ful bild på mig från festen. Men vi hade skitkul i alla fall. Hihieuhee. :)
Tröjan jade hade på mig är från Weekday, och knokk-klocka.

Imorgon blir det skola, träning i skolan,  fika med Jonna och Jossan och träning på kvällen.
Blir en superdag I guess.

Nu ska jag fortsätta kolla på fotboll.

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0