what's my name?

Vet ni. Jag vill ha snö nu. jag vill åka skidor, ända tills jag inte orkar mer!
Vilken tur att jag ska till Idre då med min kära klass Lillebror. Dock är det nästa år, typ i Mars.
Men väntar man så kommer ju dagen. hahaha. det är ju sant faktiskt. Men människa som man är så orkar man inte vänta. Allt ska gå pangbom, så fort.

Har funderat hela dagen om man ska träna idag. Är ju inte helt kry i kroppen, den hänger lixom inte med så mycket. och match i helgen, så kanske bättre att vila upp sig till den? Det lutar åt det. Hatar att inte träna. Det är ju så galet skönt! Och min armbåge mår ju rätt så bra nu med, men man kanske ska vila för den skulls med.
(låter som om min armbåge är levande HAHA)
Lixom jag har nyst typ 8 gånger idag? Naah, jag gillar det ej. att vara sjuk. Ska börja dricka proviva typ. Gjorde det innan och var aldrig sjuk då!

Ska snart in till staden, kolla runt lite. Får se om jag hittar någon liten julklapp till någon. Är ju för fan pank.
Innan var ju väldigt duktig, städade mitt rum! Jag borde ju seriöst bli hemmafru. Är expert på sånt där.


Kommentarer
Postat av: guevacci

nej men utomlands ^^tack iaf :)

2010-11-26 @ 15:21:03
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0