yeahwwo

I AM BORED!
Vill att ferren ska bli av. Med midsommargänget.
Jag vill..
ha pengar
åka utomlands
känna mig speciell
bli kär
veta mer som man inte vet
inte vara så överkänslig

Finns ju så extremt mycket man vill här i livet. men en livstid räcker faktiskt inte till allt.
det är ju det som är så tragiskt. oftast är det så här, man vill ha det man inte kan få.
som en så enkel sak som killar. Man vill ha någon, så vill inte den ha sig själv. Varför lixom?
Så säger man till sig själv, lev med det. Vadå lev med det?! Man har ett fucking liv. Ta chansen!
men självklart. man är för FEG för det. Så egentligen, ingen är bättre än någon annan.
Alla i hela världen är lika fega. i alla fall på kill/tjej delen i alla fall.
För allvarligt. hur många där ute har en kompis som säger så här;
SHIT vad snygg han/hon är. Sen går man fram till personen och säger hej och börjar snacka.
Inte många ska jag säga er.
det är vad jag tror.

Nu ska jag dunka musik. SOM SATAN!


Behövlig bild. men kände att det kan ju vara kul med en bild ibland då och då!
Så det var ju kul. Skrattar som fan nu. helt sick.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0