17

IDAG FYLLER FELICIA KAJSA ROBERTSSON ÅR!!!!
17 äckliga bast, MMM tiden rinner iväg!!! Vad har jag gjort med mitt liv. Varit Bebis, barn, unge, ungdom, tonåring. Japp. Känns bra.
Det absolut bästaste med mitt liv som 16åring var LÄTT Graklandsresan!!!

Hur ska jag fira denna här otroligt underbara och braiga dagen?
JO! MATTE!!! Ska plugga med Linn som kom hit nyss. Sen ska vi fira mig lite, sen ska jag på HÅVEEE med klassen. Kan inte bli bättre?
JO! om vi hade sluppit den äckliga friluftsdagen i skolan idag! Jag har gått minst 1 mil!

Okej, nu skiter jag idet här, jag uppdaterar sen ikväll. När jag har tid eller något. :)

Pusss
Felciaaa!!!

Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

hej.

ha den äran. höhö

<3

puss

2010-10-05 @ 16:21:08
URL: http://delfinbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0