2011

Idag var ingen bra dag.
Började med att datorn fuckade totalt. Så slängde in den hos dom där i skolan.
Ominstallationen var TOTALT onödig, eftersom jag har insett att det är laddaren som fuckar ur totalt. USCH
Så imon ska jag slänga in den till dom där, och jag tänker då FAN inte betala 700 spänn för en ny.
För jag har ju inte gjort något med den precis.. Usch.
Sen var det ju ingen bra träning heller.
Sen när jag skulle fixa ner msn och sånt som försvinner när dom ominstallerar, så är det ett nytt msn!
Msn 2011. Och jag fattade INGENTING!
Men nu fattar jag, och daamn vad grymt det ÄR!

Mahaha, så ägda är ni.

Imorgon tjänar jag 125 spänn lite lätt sådär. Det är gött.

Men här har ni lite musik också. :) Bättre upp, ni kan få mina top 5 favoriter just nu!

1.
Band Of Horses - The Funeral.
Asså, den är ju gammal, lyssnade på den innan, tröttnade och hittade kärleken tillbaka DIREKT!

2.
Band Of Horses - The End Is Not Near.
Underbart mysig.

3.
The Pretty Reckless - Just Tonight.

4.
Addeboy Vs Cliff - Beep My Beep.

5.
The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die.

Alla fem är ju skönast just nu! Looove it.

Men nu ska jag sova och vila upp mig för imon, känner att usch vad trött jag är.
USCH!

Pusseliii
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0