23/10

har inte orkat/hunnit skriva idag.
Linn väckte mig vid 12. Sov som en jag vet inte vad.
Sen lamade vi en stund. Jagh ar tagit bort mina sommarskor och ställt fram mina älsklingspjucks.
Kängor, kängor, höstklackar och mina converse. Slängde skor med. Fan vad less jag blir på det. Vill ju bara ha fler skor jöööh.
Övningskörde lite med pappa innan också. Och nu sitter jag här hemma, trött och så. Händer inget ikväll heller.
Men det är ju gött med chillhelger också.

Lyssnar lite på Linkin Parks nya. Lite besviken, inte alls som dom ska låta. Hoppas det bara är tillfälligt.
Fast låtarna är ju inte dåliga, bara att det inte är likt deras schanger. Om ni fattar.

Nu luktar det mat här hemma. Ris och kykling i någon cocossås. GOTT!


Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0