Ååh gud vad snuskigt.

Jag kärlekar linn. Vi är med varandra för ofta. Det märks när vi säger exakt samma mening, TVÅ gånger inom en timma. Det är nog något slags rekord.

Vi gick hem proppfulla med gyros i magen. Ni som inte vet vad gyros är så är det mat. Asså grekisk mat, vi hade ju Greklandskväll ikväll, remember? ;)
Så i en gyros har man det här:
* Pitabröd
* Sallad
* Tomat
* Rödlök
* Tsatziki (stavning?)
* Pommes
Och såklart, majonäs, som man har till allt i Grekland.
Fick rediga flashbacks efter kvällen. Riktigt underbart ska jag säga er.

Nu sitter jag i min soffa här hemma med linn och rille som bjöd in sig själv som vanligt. Dom spelar pictionary och jag är DJ. Asså, så himla chilllll!
Innan tjänade jag 550 kr, det var niceeeeeeeee!

Egopic kan ni få med, för kan det är ju roligt med bilder i inläggen. Eller huuuur? ;)


Nu ska vi partaja vidare här hemma mihhihihaheihiehiahiehi. HÖ.
Ah okej hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0