Beep my beep.

GOOOOOOTT.
Gratis HV-biljett till imon när dom möter Skellefteå. Hela klassen!!! GO FOR IT!
Nu blev jag glad igen hihihi.

Sen måste jag säga grattis till min älskade Jenny Hellström som fyllde år igår. Pusssss i efterskott baby :*

Sen fyller jag år imorgon!!!
Och Robin på onsdag.
Och Felix den 9.
Och Marcus den 11.
Och Kalle den 15.
Och Felicia den 20.
Ocj Oscar den 22.
Och Matilda den 28.
Och Jesper den 30.
Och massa fler, men orkar inte skriva upp dom. :(

Neee, nu börjar jag min lektion igen.

Så, låten jag lyssnar på nu. Den är GOOO!

Pussss
Felicia

Kommentarer
Postat av: Jeeennnny

TAAACK ÄLSKLING :*** <33333

taggar imorgon som fan!



haha, du glömde johan som fyller samma dag som du (a

2010-10-04 @ 20:12:27
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0