NU KÖR VI

Chillade med min käre livskamrat Linn. Glottade film, Babel, hängde inte riktigt med, men fattade sen.
Och nu? Jo det ska säga er.
Felicia taggar bussresa ända till Karlskron imorgon!
Yeah, det är ett hårt liv jag lever.
Match imorgon mot Flottan. Är pepp!
Ska fixa ner lite musik nu så har nytt i nallen. Det är nice.

Justeeee, hade ju lite kalas för mig idag med.
Fick lite simpelt bara.
♦ 200 @ HM
♦ 200 @ SF (Bio asså.)
♦ 500 cash.
Satt fint. Tackar och bugar för detta!

NU BILDBOMB PÅ MITT GOA GÄNG I KLASSEN!


Felicia & Mattias.

Felicia, Lisa & Daniella.

Victor, Jesper, Felicia, Marcus & Lisa

Felicia & Marcus

Felicia, Lisa, Daniella & Frida

Daniella, Frida, Lisa, Felicia & Jesper.

ÄLSKA BILDERNA! Såååå fina. (a)

Okeeej nu ska jag typ sova och fixa musik.

PUSSSSSss


Kommentarer
Postat av: Jeeennny

bästa bilderna :* får ta med mig kameran nästa gång de är fest asså :o

2010-10-10 @ 15:50:43
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0