Break

Idag är en liten jobbig dag. vet dock inte varför. Men har väll det ibland.
Jag var ju hos tandis innan med. Asså, jag gillar det. Hhaha! Eller inte gillar så, typ som godis elelr att jag skulle gå dit varje dag. Men man känner ju sig fräsch i munnen efter. Tills dom tar dedär svinäckliga bananlacket.
som ska sitta på tänderna, men lixom efter 10 min så ligger det ju i hela käften. Sisådär kul..
Fick en klubba av Bungum i alla fall. Det var snällt.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om. Ikväll är jag lite själv hemma, så jävla värt.
Älskar det. verkligen. och snart är det lov med! Ska bli så himla sköööööönt.
Sen är det fakitskt bara 7 veckor till jullovet. värt!

Och vill ni ha lite chilliga låtar. Sånna där som man kan lyssna på all the time?
Ja klart ni vill.
Klicka HÄR så får ni den.
Idag är jag snäääll.

Ni börjar matten igen. Bara o börja jobba. HEHE!


Felicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0