Earth turns white..

22 Oktober.
Snö.
Tidigt eller?
Naah, för förra året kom faktiskt första snön 13 oktober, och jag antar att det var en aning kallare med förra året vid denna tiden. Så egentligen ska man väll inte klaga. Men det gör man ju alltid ändå.
Aldrig nöjd.

Igår var jag ju i Skövde, och spelade antagligen min livs match. Och nu kommer säkert några sitta och tänka, fan vilket egokid. Men vadå? Man kan väll få vara glad över sig själv någon gång. Man är faktiskt inte en dålig person som gör dåliga saker hela tiden.
Det blev dock lika, 37-37. Det är jävlig bra att göra 37 mål, kanske inte lika bra att släppa in 37. Men vafan vi knep en poäng och det är jag grymt stolt över. För så bra som vi spelade gissar jag på att vi inte har gjort på allför länge. Spännande genom hela matchen, vilket gör att man orkar så sjukt mycket mer!
Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv frammåt. Var 100%ig. 6/6 skott i mål. Men bakåt kunde väll vart bättre för min del. Men jag gillar det handboll. Skarpt. Ingen kan ta ifrån mig det.

Dock är jag galet trött idag, men det är bara att tagga om. Idrott i skolan och sen träning ikväll. Sen är jag själv hemma. Och jag ska vara själv, ta det lugnt, ska nog göra lite skolarbete och lägga mig ganska tidigt. För imorgon är det match igen! Då åker vi till Växjö med damlaget. Hoppas jag blir uttagen, känner att jag börjar komma igång for real nu.

Nää, kom faktiskt på att det är okej med lite snö nu. Men det ska vara MYCKET snö vecka 11, för då åker antagligen min klass till Idre en vecka. Och då ska det vara så fett mycket snö så vi kommer ramla hela tiden. Maaha.

Nu tog jenny upp sin systemkamera. Så får väll börja posa lite nu. ;)

Felicia

Kommentarer
Postat av: Bungum

Pose;D

2010-10-22 @ 12:40:37
Postat av: Jeeennnny

POOOOOOSA ! ! ! ! ! :*

2010-10-22 @ 13:27:18
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny Larsson

fan va gött! grattis :D och btw ni kommer ha så jääävla kul i idre så du kommer typ sakna de i hela ditt liiiv!! xd

2010-10-23 @ 10:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0