Gomorron världen..

vilken underbar dag! Heheh
Men solen skiner, det är lite småkyligt. Men ändå är man på topp!
Snart sticker jag till Idrottshuset och ska döma 2 handbollsmatcher. Ganska lätta pengar.
Sen hem snabbt som satan, byta om och fixa mig sen blir jag och mami hämtade av familjen Appekvist. Greklandskväll står på schemat. Jag var nämligen i Grekland i somras med dom, och mamma och pappa kom ner en vecka av dom 2 och hälsade på. Så ikväll blir det flashbacks, fint snack.
Jag och Linn ska dit i sommar igen har vi bestämt. Utan våra päron.. Taggar redan!









Kolla lixom, efter 5 dagar var det. Då var det 9 dagar kvar också. VILL TILLBAKA.
Och John, på näst sista bilden. Saknar den grabben asså. Hoppas vi träffar han när vi sticker till götet på höstlovet!

Yeeeeeah

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0