gött?

Taggar SM på söndag. Då sticker vi till göksten och vi tänker spela som aldrig förr!

Och jag saknar redan lisa.. usch.
Sen har jag mycket i skolan nu innan lovet. hur ska det gå???
Kommer inte kunna gå imorgon. körde sånt brutalt benpass i skolan + handboll. inte nog med det, så blev det en sån sjuk köttarträning på kvällen. Men asååå shit vad nice det ÄR!
Imellan där var jag med linn, as usual. vi fick dra en spontanmiddag. Ägg blev det. Och jag skojar inte, dom var lika stora som min handflata. så mätta blev vi!
Sen åt hon upp våra pepparkakor... men så blir det ibland.
pluggade gjorde vi med. matte och svenska. Nu fattar jag mer än vanligt i matten och kan massa mer om renässansen som är så otroligt intressant! verkligen.

Nee nu ska jag sova. med nytvättat hår. mm blött coh nice.
hellu fågelbo imorgon. GÖTT!
men natti småttebarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0