Hoffmaestro

Have you seen this? Have you hears about this? (HAHAHA SP♥)

Nej men, Hoffmaestros nya album? Gud, som smält choklad på jordgubbar!
Så himla mysigt. Verkligen. Hoffmaestro är ett sånt där band man måste lyssna på många gånger för att man ska fastna för dem, för det är ju ganska annorlunfa musik. Men galet vad mysigt deras album är. Helt sinnes.

Lullaby.

Memories In Blue.

Skankin´Rave.

Got Left.

Mina fyra favoriter just nu på plattan. Men alla är sköna!


Bra bild... HEHEEH
Men så här såg jag ut idag typ.
Leggings, HM
Skjorta, Tubhals,  Gina
Armband, svart kedja. Halsband egentligen.


Där har ni halsbandet!
79 kr @ Bikbok.

Just idag är jag stark (trött).
Ah, så känner jag mig just nu. :)


Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0