INTE VARJE DAG MAN HAR NÅGOT ATT SKRIVA.

Detta är insane. Jag har FET träningsvärk efter dagens köttpass.
ASSÅ REDAN. FATTAR NI HUR ONT JAG KOMMER HA I MINA ARMAR IMORGON?
Naah, tror inte det asså. Kommer ju tappa glaset i maten typ. Skulle inte förvåna mig.

Ny vecka, nya tag! Enformigt som fan ska jag säga er.
Idag: Skola, träning + träning. Snackade även lite med Sara Norsåsen, denna underbart sköna människa!
Tisdag: Skola, shoppa lite tänkte jag. Behöver ju inte bära runt på en minst 5 kg tung bag hela dagen.
Onsag: Teori med handbollen + match. Yeah, har inga "vanliga" lektioner på onsdagar. Den är goo.
Torsdag: Skola + match i Skövde. Tagga vara hemma typ halv 11!!!
Fredag: Skola + träning.
Lördag: Match. Hemma vid 6 typ. Tror ni man orkar göra något då eller? Hoppas det händer något i alla fall. Orkar la inte sitta hemma och soffa ner mig.
Söndag: INGENTING!! Lycka.

Tycker ni att jag har lite matcher i veckan? Tycker knappast jag.

Men sen är det ju bara en vecka kvar, sen är det lov! YES!
Jag är sket slut i kroppen, borde sova, skulle ju somnat bums. Men naah, har viktigare saker för mig.(Läs: fb!!!)

Istället kan jag säga så här(ta inte åt er):
Linn Appelkvist är en ananas.
Lisa Moberg är efterbliven.
Jenny Hellström gillar gula tröjor.
Daniella Fröding är allmänt dryg. Asså allvarligt, vem lägger paprika i en vas?
Frida Stomeus är väldigt ofta försenad.
Ida Andersson är bonde, med tanke på den smittsamma underbart sköna dialekten.
Emelie Karlsson är allas våra egna träningsfreak och snåljåp.
Men ändå kan jag inte låta bli att se upp till dessa så mycket som jag gör.
Allvarligt brudar, ni har ingen aning om hur mycket ni betyder för mig. Jag är så jävla lycklig för att lilla jag har dom bästa/skönaste/snyggaste/goaste och underbaraste vännerna som finns!

Och med dessa ord.
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: LINN!!!!!!

korven :') <3

2010-10-19 @ 06:59:35
URL: http://delfinbiff.blogg.se/
Postat av: liss

älskliing. du är typ förlamad och springer som en fjant men jag älskar dig endå ;)

snygga faan. vi löövar dig. <3

2010-10-19 @ 14:58:09
URL: http://babicake.blogg.se/
Postat av: dammo

2010-10-20 @ 11:46:18
Postat av: danni

jag har bara ett ord att säga. MERR!

du är bäääääääst filliplutt (L)

2010-10-20 @ 11:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0