LALALA

Har haft en hal awesome day!
Imorgon får ni massa gulligull bilder från dagens skogsvandring, bilder på mina presenter jag fått idag, och lite sånt.
:)

Jag har bajsont i foten, Vicky(ihregren) slängde en sten och träffade PERFEKT! Typ som han alltid gör, han ska då alltid slå på min arm. Men jag fick låna hans jacka i alla fall. Den var liten. Ibland är Vicky snäll, ibland.

Ska alldeles straxt hoppa ner i sängen, ligga och lyssna på musik i mina LURAR(!!!!) och sova.

Btw, så här snygga var vi...

Dani, Jesper, jag, Lisa och Victor.

Och en sak till.
Tack alla gulliga människor som sa grattis och lalala idag!!! Jag gillar.
Pussssssssssssssssssssssssssssssssss
Felicia

Kommentarer
Postat av: liss

fyyyyyfan för bildennn :O<3

2010-10-07 @ 09:43:42
URL: http://babicake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0